11 marca 2009

aciało


układam się w ciało na wzór mojego.
nie znam obecnego ciała. jest spokojne i szczelne.
moje ciało nazywane mną. ja nazywany moim ciałem,
przez moje ciało. wyciągam grzecznie wtyczkę,
trzeba się oszczędzać. trzeba sprawdzić licznik słów.
segregować ubrania na czarne i białe
segregować białe i czarne na ubrania
licznik słów

na głowę spada mi ciężar godziny. godziny dochodzą.
przy okazji dochodzą do mnie fakty. na powrót
przechodzą przeze mnie prądy. słyszę szum
rozchodzących się we wszystkie strony jachtów.
z czasem statki są coraz większe. szumczyk rośnie
w postać warkotu. silniki wszystkich przedmiotów
pracują na pełnym gazie. poza silnikiem mojej głowy.
na głowie mam sto tysięcy kominów, które wciąż wydalają.
dorzucam drewno przelotnej emocji. po sekundzie
bucha mi z oczu. mam do siebie wątpliwości, mam sprawę
do siebie. mam do siebie zarzut, mam moje pieniądze. dla mnie.
muszę przekazać sobie kilka uwag, dziś znajdę czas
by spotkać się ze sobą. znajdę czas na kilka kroków w górę,
na Tiricz Mir, po mechanizm sekundy. znajdę i nie znajdę.
w tym samym momencie

jestem nagi, idę przed siebie. przez setki pomieszczeń
o podobnych układach. przez setki myśli o podobnych układach.
przez setki osób podobnie skojarzonych. przez setki rzek
z tej samej wody. przechodzę z jednego w drugą,
z trzeciej w czwartego, z piątego w szóstą, z siódmej w ósmą,
z dziewiątego w dziesiątą. i nawet podobno jestem teraz
w domu. moje ciało i czyjeś ciało. na uwadze. Tiricz Mir i
czyjeś oczy przebiegające po tym tekście. kilka milionów ulic,
tysiące miast. setki deszczów, litry wody. pomyśl.
centymetry wzrostu, kilogramy wagi. rzeczy pożyczone,
rzeczy znalezione, rzeczy własne. rzeczy odrzeczone, arzeczowe.
moje rzeczy i arzeczy, które nie są moje. moje ciało, które
nie jest już moje. moje aciało. twoje ciało, które należy tylko do ciebie.

które ciebie do należy twoje tylko ciało
które ciebie do należy twoje tylko ciało
które ciebie do należy twoje tylko ciało
licznik słów
xxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx
xxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx
xxxxx xxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx
xxxxxxx xxxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz