29 czerwca 2009

akty dziś takie a nie inne










Dziennik

chciałam za pośrednictwem agencji statystów
wyemigrować do California-Hollywood, robić tam
w filmie, na wysokich obcasach, bez twarzy,
lecę obecnie na Teneryfę. zaczęłam dopiero pracę
w dziale sprzedaży wakacji dla Polaków, trudno,
po ślubie z gościem popłynę najpierw na Jamajkę,
nie wiem co obecnie myśli o mnie ten mężczyzna,
ten skorpion, ten właściciel, żądło moje, szatyn
patrzy spod kręconej grzywy, przez okno, lecimy
lecimy na Teneryfę póki co, w miejscu gdzie mieszkam
nie ma perspektyw, tak pisze Dziennik, Polska
Dziennik, czy odnajdę się wśród amerykańskich
ludzi filmu? powiedz Dziennik, po powrocie z Teneryfy
czy Jamajki, sama już nie wiem, Dziennik,
kiedy rzucę pracę, może zwiążę się z kimś, zostawię
tego z grzywą szatyna i tam na tych obcasach,
bez polskiej twarzy, ze sławnym, wielkim wielorybem,
tak Dziennik?

6 komentarzy:

  1. wczoraj się Złote Tarasy zawaliły i nie stoją już więcej i w związku z tym ja naprawdę już nie wiem. po "część" jest za dużo o jedno "i"? Isaac Newton.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, znajomy widok z okna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ano, toć za tymi murami niegdyś gawędziliśmy o 5 nad ranem w którym teledysku Jim wyglądał najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza PORANNA DYSKUSJA moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń