17 marca 2011

Mały książę wśród aut


Jest mały, zwrotny i okrągły. Na dodatek obce mu są tradycyjne rozwiązania stosowane w czterokątnych pojazdach. Czas na rewolucję i wygodę w jednym.

O małym księciu wśród aut przeczytacie na http://ulicaekologiczna.pl/technologie/spincar-maly-ksiaze-wsrod-aut/




Twórca Spincara, dr inż. Bogdan Kuberacki, podziękował mi w liście za tekst o jego projekcie. Napisał m.in., że sposób w jaki Pan opisał nasze przedsięwzięcie jest przesycony ciepłem i sympatią do tego projektu. Czytałem Pana tekst kilkakrotnie i zawsze z niesłabnącą przyjemnością. W świetnie wyważonych słowach zawarł Pan to, co kryje się pod warstwą czystej techniki i funkcjonalności SpinCar-a. Jestem za to bardzo wdzięczny. (...) Życzę wszystkiego dobrego i stałego rozwoju Ulicy Ekologicznej.

Skąd moja sympatia związana z tym projektem? - głównie z zaangażowania pana Bogdana Kuberackiego w swój pomysł, co bardzo mi imponuje. Przepisem na sukces każdego wynalazcy nie jest sucha myśl - ale raczej sposób dążenia do jej realizacji. Za konsekwencję i ideę panu Kuberackiemu raz jeszcze gratuluję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz